Заклади освіти в умовах воєнного стану

Рекомендації Державної служби якості освіти про те, як закладам освіти працювати в умовах воєнного стану
Нормативно-правове забезпечення організації освітнього процесу
2022 рік
- Про затвердження програми незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти Наказ МОН № 294 від 05.04.2022 року
- Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій» Лист МОН № 1/3872-22 від 04.04.2022 року
- Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні Лист МОН № 1/3845-22 від 02.04.22 року
- Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року
- Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року Наказ МОН № 290 від 01.04.2022 року
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 04.01.2022 №З Наказ МОН № 278 від 30.03.2022 року
- Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні Лист МОН №1/3737-22 від 29.03.2022 року
- Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу Лист МОН №1/3725-22 від 29.03.2022 року
- Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні Наказ МОН № 274 від 28.03.2022 року
- Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб Лист МОН № 1/3475-22 від 17.03.2021 року
- Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України Указ Президента України № 143/2022 від 16.03.2022 року
- Про організацію освітнього процесу Лист МОН № 1/3371-22 від 06.03.2022 року
- Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022 навчальному році Наказ МОН № 232 від 28.02.2022 року
- Про організацію освітнього процесу Лист МОН № 1/3276-22 від 25.02.2022 року
- Про організацію освітнього процесу в початкових класах в умовах воєнного стану Лист МОН від 29.03.2022 року № 1/3725-22
- Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в України. Лист МОН № 1/3737-22 від 29.03.2022 року.
- Про проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов. Лист МОН № 1/2361-22 від 11.02.22 року.
- Про деякі питання проведення сертифікації в 2022 році. Наказ МОН № 3 від 04.01.2022 року.
2021 рік
- Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів предмета «Захист України» закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти Наказ МОН № 1357 від 13.12.2021 року
- Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 Наказ МОН № 1358 від 13.12.2021 року
- Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників з розвитку цифрової компетентності Наказ МОН № 1340 від 10.12.2021 року
- Про затвердження Методології та критеріїв проведення гендерного аудиту закладів освіти Наказ МОН № 1182 від 05.11.2021 року
- Про затвердження переліку посібників для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2021 році Наказ МОН № 1178 від 04.11.2021 року
- Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів Лист МОН № 1/9-651 від 29.10.21 року
- Про затвердження Концепції розвитку щоденного спорту в закладах освіти Наказ МОН, Мінмолодьспорт № 1141/4088 від 27.10.2021 рок
- Про затвердження Положення про педагогічну інтернатуру Наказ МОН № 1128 від 25.10.2021 року
- Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 Наказ МОН № 1031 від 29.09.2021 року
- Про формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах позашкільної освіти Наказ ДСЯОУ № 01-11/66 від 29.09.2021 року
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти Постанова КМУ № 957 від 15.09.2021 року
- Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.21 року
- Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році Лист МОН № 1/9-433 від 28.08.21 року
- Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному роціЛист ІМЗО № 22.1/10-1775 від 11.08.21 року
- Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році Лист МОН № 1/9-406 від 10.08.21 року
- Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 Наказ МОН № 898 від 10.08.2021 року
- Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році Лист МОН № 1/9-404 від 09.08.21 року
- Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» Лист МОН № №4.5/2303-21 від 06.08.21 рок
- Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти Наказ МОН № 795 від 12.07.2021 року
- Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік Лист МОН № 1/9-344 від 07.07.21 року
- Про затвердження Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України Постанова КМУ № 673 від 30.06.2021 року
- Деякі питання проведення у 2021/2022 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освітуНаказ МОН № 528 від 14.05.2021 року
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 05 серпня 2016 року № 944Наказ МОН № 588 від 27.05.2021 року
- Щодо освітніх програм Лист МОН № 1/9-188 від 07.04.21 року
Посібники

Абетка для директора. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти
Бобровський М.В., Горбачов С.І., Заплотинська О.О., Ліннік О. О.

Повноваження ОМС щодо забезпечення якісної освіти: Порадник для голів та управлінців освітою територіальних громад
Байтемірова Н., Гурак Р., Бондар А.,
Вергун Ю. / за заг. ред. Протасової Н., Полторак В., Жабенко Л., Михайлової Т.

ІНСТИТУЦІЙНИЙ АУДИТ ШКОЛИ: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти
ДСЯО в Україні у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти»

Як створити та розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти (дошкілля)
Омельяненко О., Третяк В., Філоненко О., Мозирко Г., Карась Ю.

Довідник «Рекомендації щодо онлайн-безпеки для педагогічних працівників»
Дьякова А., Береговська Т., Касілова А., Кликова П., Татарінов О., Ходорчук О.

Методичні рекомендації «Академічна доброчесність у середній освіті»
Бреус Ю., Боловацька Ю, Заплотинська О., Костогриз К., Мироненко Л., Москалевич Є., Ніколаєв Є., Сидорук А., Терехова Л., Чапайло Я., Шемелинець І.
Корисні публікації
Про інклюзивну освіту
- Якісне інклюзивне навчання: to do list для директора школи
- Як організувати якісну роботу команди психолого-педагогічного супроводу: поради для керівника закладу освіти
- Алгоритм реалізації індивідуальної програми розвитку
- Дослідження якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами
- Ресурси для організації якісного інклюзивного навчання
Стратегія розвитку закладу загальної середньої освіти: рекомендації щодо впровадження

Управління ДСЯО у Львівській області
Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти

Державна служба якості освіти України
Онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі»

Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів загальної середньої освіти та їхнім заступникам, а також усім, хто цікавиться освітою, онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі»
Освітній серіал «Безбар’єрна грамотність

Платформа “Дія”
Довідник безбар’єрності

«Довідник безбар’єрності» допоможе у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Інструментарій для самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах позашкільної освіти

Державна служба якості освіти України
Потрібна консультація?
Якщо у Вас є запитання, задайте його тут.
Адреса
вул. В.Стуса, 20
м.Броди, Львівська обл., 80 600
графік роботи
Понеділок-четвер: 09:00 – 18.15
П’ятниця: 09.00 – 17.00
Наші контакти
Телефон: 032 66 252 29
Email: brodycprp@gmail.com