Заклади освіти в умовах воєнного стану
Рекомендації Державної служби якості освіти про те, як закладам освіти працювати в умовах воєнного стану
Нормативно-правове забезпечення організації освітнього процесу
2023 рік
- Щодо проведення в онлайновому режимі цифрового простору для освітян і освітянок «Екосистема цифрових рішень для освіти: сучасні сервіси та інструменти; цифрові вміння (Digital Skills) та компетентності; електронне освітнє середовище закладу освіти; цифровЛист ІМЗО № 21/08-430 від 24.03.23 року
- Про затвердження Загальних характеристик предметних тестів основного та додаткового блоків національного мультипредметного тесту 2023 рокуНаказ УЦОЯО № 36 від 23.03.2023 року
- Про затвердження Схем нарахування балів за виконання завдань тестів незалежного тестування фахових знань і вмінь учителів української мови та літератури й учителів математики, які виявили бажання взяти участь у сертифікації педагогічних працівників у 2023Наказ УЦОЯО № 31 від 21.03.2023 року
- Про затвердження Загальних характеристик тестів незалежного тестування фахових знань і вмінь учителів української мови та літератури й учителів математики, які виявили бажання взяти участь у сертифікації педагогічних працівників у 2023 роціНаказ УЦОЯО № 32 від 21.03.2023 року
- Про організацію та проведення у 2023 році національного мультипредметного тестуНаказ МОН № 318 від 20.03.2022 року
- Про організацію та проведення заходу «STEM-тиждень–2023»Лист ІМЗО № 21/08-381 від 20.03.23 року
- Про організацію та проведення 4-го (підсумкового) етапу ХХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчостіНаказ МОН, Мінкульт № 297/122 від 17.03.2023 року
- Про затвердження Порядку проведення в 2023 році національного мультипредметного тестуНаказ МОН № 287 від 16.03.2023 року
- Про внесення змін до Переліку підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»Наказ МОН № 255 від 09.03.2023 року
- Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» підручникам для 5 та 6 класів закладів загальної середньої освітиНаказ МОН № 254 від 08.03.2023 року
- Про схвалення Стратегії розвитку читання на період до 2032 року “Читання як життєва стратегія” та затвердження операційного плану її реалізації на 2023—2025 рокиРозпорядження КМУ № 190-р від 03.03.2023 року
- Про проведення IIІ Всеукраїнської науково практичної конференції «Освітня робототехніка»Лист ІМЗО № 21/08-305 від 03.03.23 року
- Про інструктивно-методичні рекомендації щодо проведення ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» (2021/2022 навчального року)Лист ІМЗО № 21/08-297 від 02.03.23 року
- Щодо поширення агресивної субкультури серед підлітківЛист МОН № 1/3022-23 від 01.03.23 року
- Про внесення змін до Положення про сертифікацію педагогічних працівниківПостанова КМУ № 170 від 28.02.2023 року
- Про затвердження програм незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів української мови і літератури та математики закладів загальної середньої освітиНаказ МОН № 208 від 27.02.2023 року
- Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2023 рікРозпорядження КМУ № 174-р від 24.02.2023 року
- Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2023 року
- Про реалізацію Всеукраїнського проєкту «Єдина Україна» за концепцією «Спорт заради розвитку» Українська федерація «Спорт заради розвитку» спільно з Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні за підтримкиЛист ІМЗО № 21/08-193 від 14.02.23 року
- Про затвердження графіка проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у 2024 – 2028 рокахНаказ МОН № 145 від 13.02.2023 року
- Деякі питання створення та функціонування класів безпеки у закладах освітиНаказ МОН № 135 від 10.02.2023 року
- Про завершення реалізації І (організаційно-підготовчого) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Моделювання інтегрованого цифрового освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти» у грудні 2021 – листопаді 2022 роківНаказ МОН № 67 від 24.01.2023 року
- Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Організаційно-педагогічні умови моделювання розвитку ліцею «STEM-school» у грудні 2022 – грудні 2027 роківНаказ МОН № 70 від 24.01.2023 року
- Про затвердження Загальної характеристики тесту незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкових класів, які виявили бажання взяти участь у сертифікації педагогічних працівників у 2023 роціНаказ УЦОЯО № 6 від 23.01.2023 року
- Про завершення експерименту всеукраїнського рівня з реалізації Програми «Нова українська школа у поступі до цінностей» у 2018 – 2022 рокахНаказ МОН № 44 від 17.01.2023 року
- Про деякі питання проведення сертифікації педагогічних працівників у 2023 роціНаказ МОН № 35 від 16.01.2023 року
- Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2022/2023 навчальному роціНаказ МОН № 19 від 11.01.2023 року
- Про розрахунок обсягу освітньої субвенції на 2023 рік. Лист МОН № 1/385-23 від 10.01.23 року
- Про розподіл у 2023 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами. Розпорядження КМУ № 16-р від 06.01.2023 року
- Про методичні рекомендації щодо заповнення та подання звіту про діяльність закладу дошкільної освіти за 2022 рік (форма 85-к) в період воєнного стану. Лист МОН № 1/61-23 від 03.01.2023 року
- Про укладання модельних навчальних програм. Лист МОН № 4/26-23 від 03.01.2023 року
2022 рік
Про методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти». Лист МОН № 1/15511-22 від 20.12.2022 року
Про схвалення Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року та затвердження операційного плану заходів на 2022-2024 роки з її реалізації. Розпорядження КМУ № 1163-р від 20.12.2022 року
Про організацію та проведення заходів з питань безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу на час зимових канікул. Лист МОН № 1/15411-22 від 15.12.2022 року
Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти». Наказ МОН № 1067 від 29.11.2022 року
Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти». Наказ МОН № 1068 від 29.11.2022 року
Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» підручникам для осіб з особливими освітніми потребами. Наказ МОН № 1020 від 14.11.2022 року
- Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти.Наказ МОН № 904 від 12.10.2022 року
- Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти.Наказ МОН № 905 від 12.10.2022 року
- Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти та захисту законних прав працівників. Лист МОН № 1/11679-22 від 04.10.22 року
- Про проведення другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022» та внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2021 № 1034 і визнання такими, що втратили чинність, наказів Міністерства освіти і науки України від 21.02.2022 № 212, від 01.04.2022 № 285. Наказ МОН № 862 від 28.09.2022 року
- Про внесення змін до графіка проведення другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у 2019-2023 роках.Наказ МОН № 857 від 26.09.2022 року
- Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми». Наказ МОН № 845 від 20.09.2022 року
- Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 та 3-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства освіти і науки України.Наказ МОН № 836 від 19.09.2022 року
- Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» освітній програмі для дітей дошкільного віку «Світ дитинства».Наказ МОН № 833 від 19.09.2022 року
- Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації новопризначених керівників (директорів) закладів загальної середньої освіти. Наказ МОН № 817 від 16.09.2022 року
- Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному році.Лист МОН № 1/10686-22 від 14.09.22 року
- Деякі питання проведення у 2022/2023 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту.Наказ МОН № 808 від 12.09.2022 року
- Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році.Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.22 року
- Про збір відомчої адміністративної звітності дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 н.р. Наказ МОН № 795 від 06.09.2022 року
- Результати опитування учасників освітнього процесу щодо дотримання мовного законодавства, проведеного Державною службою якості освіти України, у розрізі Львівської області.
- Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022-2023 навчальному році.
- Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-10 (11) класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами. Наказ МОН № 769 від 29.08.2022 року
- Про модельні навчальні програми «Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Наказ МОН № 752 від 17.08.2022 року
- Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році.Наказ ІМЗО № 22.1/10-1080 від 15.08.2022 року
- Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2 та 3-4 класів закладів загальної середньої освіти та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства освіти і науки України. Наказ МОН № 743 від 12.08.2022 року
- Про внесення зміни до Порядку проведення експертизи та затвердження освітніх програм повної загальної середньої освіти, розроблених не на основі типових освітніх програм. Наказ МОН № 747 від 12.08.2022 року
- Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р. Лист МОН № 1/9105-22 від 10.08.22 року
- Про надання грифа оновленим навчальним програмам. Наказ МОН № 698 від 03.08.2022 року
- Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році. Лист МОН № 1/8794-22 від 02.08.22 року
- Про анкету самооцінювання. Наказ ДСЯОУ № 01-10/73 від 01.08.2022 року
- Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році. Лист МОН № 1/8504-22 від 27.07.22 року
- Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році. Лист МОН № 1/8507-22 від 27.07.22 року
- Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану. Лист МОН № 1/8462-22 від 26.07.22 року
- Про затвердження графіка проведення у 2022 році незалежного тестування фахових знань та вмінь учасників сертифікації. Наказ УЦОЯО № 54 від 18.07.2022 року
- Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану. Лист МОН № 1/7707-22 від 11.07.22 року
- Про організацію 2022-2023 навчального року. Лист МОН України №1/7322-22 від 30.06.2022 року
- Про підготовку до початку та особливості організації освітнього процесу в 2022-2023 навчальному році. Лист МОН № 1/7035-22 від 27.06.22 року
- Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні Постанова КМУ № 711 від 24.06.2022 року
- Про затвердження переліку підручників для 5 класу закладів загальної середньої освіти, що можуть видаватися за кошти державного бюджету.Наказ МОН № 545 від 14.06.2022 року
- Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України. Лист МОН № 1/6267-22 від 10.06.22 року
- Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641Наказ МОН № 527 від 06.06.2022 року
- Про методичні рекомендації впровадження професійного стандарту керівника (директора) закладу дошкільної освіти. Лист МОН № 1/6015-22 від 03.06.22 року
- Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні.Лист МОН № 1/5735-22 від 30.05.22 року
- Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні. Лист МОН № 1/5119-22 від 13.05.22 року
- Про деякі питання зарахування до закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні. Наказ МОН № 438 від 13.05.2022 року
- Методичні рекомендації для вчителів 5-11 класів щодо використання освітніх матеріалів вебплатформи дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн» в освітньому процесі. Наказ Державної установи «Український інститут розвитку освіти» № 69-аг від 10.05.2022 року. Доступ до методичних рекомендацій можна отримати за покликанням.
- Про освітні програми. Лист МОН № 1/4396-22 від 22.04.22 року
- Про деякі можливості підвищення якості занять з фізичної культури. Лист МОН № 4/636-22 від 20.04.22 року
- Щодо зарахування до 1-го класу закладів загальної середньої освіти. Лист МОН № 1/4202-22 від 16.04.22 року
- Про організацію роботи закладів позашкільної освіти.Лист МОН № 1/4142-22 від 14.04.22 року
- Про затвердження програми незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти Наказ МОН № 294 від 05.04.2022 року
- Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій» Лист МОН № 1/3872-22 від 04.04.2022 року
- Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні Лист МОН № 1/3845-22 від 02.04.22 року
- Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року
- Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року Наказ МОН № 290 від 01.04.2022 року
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 04.01.2022 №З Наказ МОН № 278 від 30.03.2022 року
- Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні Лист МОН №1/3737-22 від 29.03.2022 року
- Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу Лист МОН №1/3725-22 від 29.03.2022 року
- Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні Наказ МОН № 274 від 28.03.2022 року
- Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб Лист МОН № 1/3475-22 від 17.03.2021 року
- Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України Указ Президента України № 143/2022 від 16.03.2022 року
- Про організацію освітнього процесу Лист МОН № 1/3371-22 від 06.03.2022 року
- Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022 навчальному році Наказ МОН № 232 від 28.02.2022 року
- Про організацію освітнього процесу Лист МОН № 1/3276-22 від 25.02.2022 року
- Про організацію освітнього процесу в початкових класах в умовах воєнного стану Лист МОН від 29.03.2022 року № 1/3725-22
- Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в України. Лист МОН № 1/3737-22 від 29.03.2022 року.
- Про проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов. Лист МОН № 1/2361-22 від 11.02.22 року.
- Про деякі питання проведення сертифікації в 2022 році. Наказ МОН № 3 від 04.01.2022 року.
2021 рік
- Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів предмета «Захист України» закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти Наказ МОН № 1357 від 13.12.2021 року
- Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 Наказ МОН № 1358 від 13.12.2021 року
- Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників з розвитку цифрової компетентності Наказ МОН № 1340 від 10.12.2021 року
- Про затвердження Методології та критеріїв проведення гендерного аудиту закладів освіти Наказ МОН № 1182 від 05.11.2021 року
- Про затвердження переліку посібників для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2021 році Наказ МОН № 1178 від 04.11.2021 року
- Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів Лист МОН № 1/9-651 від 29.10.21 року
- Про затвердження Концепції розвитку щоденного спорту в закладах освіти Наказ МОН, Мінмолодьспорт № 1141/4088 від 27.10.2021 рок
- Про затвердження Положення про педагогічну інтернатуру Наказ МОН № 1128 від 25.10.2021 року
- Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 Наказ МОН № 1031 від 29.09.2021 року
- Про формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах позашкільної освіти Наказ ДСЯОУ № 01-11/66 від 29.09.2021 року
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти Постанова КМУ № 957 від 15.09.2021 року
- Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.21 року
- Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році Лист МОН № 1/9-433 від 28.08.21 року
- Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному роціЛист ІМЗО № 22.1/10-1775 від 11.08.21 року
- Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році Лист МОН № 1/9-406 від 10.08.21 року
- Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 Наказ МОН № 898 від 10.08.2021 року
- Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році Лист МОН № 1/9-404 від 09.08.21 року
- Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» Лист МОН № №4.5/2303-21 від 06.08.21 рок
- Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти Наказ МОН № 795 від 12.07.2021 року
- Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік Лист МОН № 1/9-344 від 07.07.21 року
- Про затвердження Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України Постанова КМУ № 673 від 30.06.2021 року
- Деякі питання проведення у 2021/2022 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освітуНаказ МОН № 528 від 14.05.2021 року
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 05 серпня 2016 року № 944Наказ МОН № 588 від 27.05.2021 року
- Щодо освітніх програм Лист МОН № 1/9-188 від 07.04.21 року
Посібники
Від керівника до лідера: практичні поради для директорів шкіл та керівників відділів освіти
Центр Інноваційної Освіти «Про.Світ»
Педагогіка якості освіти: планування роботи закладу загальної середньої освіти
І. Г. Осадчий
Сьогодні заради майбутнього. Школа у воєнний і післявоєнний час: посібник для керівників та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
Аносова А. В., ПєтушковаЛ. А., Пєтушкова О. Д.
Абетка з безпеки школяра середньої школи
Міністерство внутрішніх справ України
Департамент комунікації
Коли світ на межі змін: стратегії адаптації. Психологічна підтримка вчителів та дітей у часи війни
ГО «GoGlobal» спільно з Центром «Розвиток КСВ» та експертною платформою Career Hub у рамках програми «Мріємо та діємо»
Освіта України в умовах воєнного стану . Психологічний супровід учасників освітнього процесу
МОН України
ОСВІТА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЗБІРНИК
МОН України, ДНУ “ІОА”
БЕЗПЕЧНА І ДРУЖНЯ ДО ДИТИНИ ШКОЛА В КОНТЕКСТІ РЕФОРМИ «НУШ»
В.Пономаренко,
Т.Воронцова, О.Сакович та ін.
Автономія як шлях до ефективного менеджменту школи. Методичні рекомендації
Сеїтосманов А., Фасоля О., Мархлєвскі В.
Повноваження ОМС щодо забезпечення якісної освіти: Порадник для голів та управлінців освітою територіальних громад
Байтемірова Н., Гурак Р., Бондар А.,
Вергун Ю. / за заг. ред. Протасової Н., Полторак В., Жабенко Л., Михайлової Т.
Абетка для директора. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти
Бобровський М.В., Горбачов С.І., Заплотинська О.О., Ліннік О. О.
ІНСТИТУЦІЙНИЙ АУДИТ ШКОЛИ: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти
ДСЯО в Україні у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти»
Як створити та розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти (дошкілля)
Омельяненко О., Третяк В., Філоненко О., Мозирко Г., Карась Ю.
Довідник «Рекомендації щодо онлайн-безпеки для педагогічних працівників»
Дьякова А., Береговська Т., Касілова А., Кликова П., Татарінов О., Ходорчук О.
Методичні рекомендації «Академічна доброчесність у середній освіті»
Бреус Ю., Боловацька Ю, Заплотинська О., Костогриз К., Мироненко Л., Москалевич Є., Ніколаєв Є., Сидорук А., Терехова Л., Чапайло Я., Шемелинець І.
Корисні матеріали
Про навчальні програми та літературу
ЛИСТ МОН УКРАЇНИ “ПРО ПЕРЕЛІКИ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ, РЕКОМЕНДОВАНИХ МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ” ВІД 14 СЕРПНЯ 2023 Р.
№ 1/12038-23
- у закладах дошкільної освіти (https://goo.gl/17YmaJ );
у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням
українською мовою (https://goo.gl/Zgfw1C);
у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською
мовою (https://goo.gl/93BNko);
у закладах загальної середньої освіти, де є класи (групи) з навчанням
мовами національних меншин (https://bit.ly/2Wn1Goi);
у закладах загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми
потребами (https://bit.ly/2InbGsO);
з психології та педагогіки (https://bit.ly/3mtWtu9)
Про інклюзивну освіту
- Якісне інклюзивне навчання: to do list для директора школи
- Як організувати якісну роботу команди психолого-педагогічного супроводу: поради для керівника закладу освіти
- Алгоритм реалізації індивідуальної програми розвитку
- Дослідження якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами
- Ресурси для організації якісного інклюзивного навчання
Про сайт закладу освіти
- Посібник “Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти (із фокусом на повагу прав людини в онлайновому просторі) “/ Громко Г., Мельник О., Сокол І., Черних О., Київ: ВАІТЕ, 2020. ‐ 20 с.
- Зразок згоди на розміщення персональних даних.
- Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 04.06.2020 No 22.1/10-1154 “Про методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти”.
- Додаток 1 до листа ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 04.06.2020 No 22.1/10-1154 “Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти (із фокусом на повагу прав людини в онлайновому просторі).”
Результати дослідження якості організації дистанційного навчання
Матеріали Державної служби якості освіти України
Каталог онлайн-сервісів для пЕдагога
Каталог налічує більше 60 онлайн-сервісів, які дозволяють створювати навчальні матеріали для дистанційного та змішаного навчання.
Про якісне дистанційне навчання в умовах війни
Рекомендації Державної служби якості освіти України
Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки
Рекомендації Державної служби якості освіти України
Рекомендації закладам освіти
Інформаційний ресурс Державної служби якості освіти України
Якісна школа – це середовище, у якому дитина щаслива
Інформаційний ресурс про якісну школу Державної служби якості освіти України
Стратегія розвитку закладу загальної середньої освіти: рекомендації щодо впровадження
Управління ДСЯО у Львівській області
Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти
Державна служба якості освіти України
Онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі»
Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів загальної середньої освіти та їхнім заступникам, а також усім, хто цікавиться освітою, онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі»
Освітній серіал «Безбар’єрна грамотність
Платформа “Дія”
Довідник безбар’єрності
«Довідник безбар’єрності» допоможе у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Інструментарій для самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах позашкільної освіти
Державна служба якості освіти України
Корисні сайти
Потрібна консультація?
Якщо у Вас є запитання, задайте його тут.
Адреса
вул. В.Стуса, 20
м.Броди, Львівська обл., 80 600
графік роботи
Понеділок-четвер: 09:00 – 18.15
П’ятниця: 09.00 – 17.00
Наші контакти
Телефон: 032 66 252 29
Email: brodycprp@gmail.com