Новини 2021

Останні новини про цікаві заходи та події

Новий професійний стандарт вивчали керівники закладів освіти Підкамінської ТГ

І ще одна зустріч у році, що минає. Цього разу працівники КУ “Бродівський ЦПРПП” завітали до директорів закладів загальної середньої освіти Підкамінської селищної територіальної громади. Професійний стандарт керівника ЗЗСО опрацьовано!

Новий професійний стандарт вивчали керівники закладів освіти Бродівської ТГ

Для керівників закладів освіти Бродівської ТГ проведено навчальний семінар «Новий професійний стандарт: вивчаємо вимоги до керівника закладу освіти». Директорка центру професійного розвитку педагогічних працівників Наталія Антоненко та консультанти КУ «Бродівський ЦПРПП» опрацювали з керівниками усі трудові функції і професійні компетентності. Нові професійні стандарти досліджували шляхом порівняльного аналізу стандарту керівника закладу загальної середньої освіти та дошкільної освіти, а залежність між компетентностями і трудовими функціями вивчали, працюючи у групах. Які професійні якості має мати керівник закладу освіти з’ясовували за допомогою застосунку Mentimeter. До освітян завітав владика Петро Лоза разом із заступницею міського голови Іриню Олехою. Заступниця міського голови Ірина Олеха підсумувала 2021 рік, як успішний на освітянській ниві, подякувала педагогам за співпрацю та висловила сподівання, що новий рік буде також результативний. Підводячи підсумки навчального семінару, учасники-директори визначили потребу у напрямках підвищення кваліфікації на 2022 рік та відзначили креативний  підхід до організації заходу.

Новий професійний стандарт: вивчаємо вимоги до керівника закладу освіти

А чи знаєте ви, що в Україні ще з 2008 року почали розробляти професійні стандарти. Нині затвердили й впровадили вже понад 100 професійних стандартів і продовжують розробляти їх для різних професій.
А що таке професійний стандарт? Це затверджені в установленому порядку вимоги до кваліфікації працівників і їхньої компетентності. І ці вимоги є обов’язковими до виконання. У вересні 2021 року були затверджені професійні стандарти директора закладу загальної середньої освіти та закладу дошкільної освіти. А як з легкістю опанувати декілька десятків сторінок важливих професійних документів? На допомогу керівникам закладів освіти прийдуть консультанти КУ «Бродівський ЦПРПП».
Саме з цією метою відбулася зустріч директорки центру Наталії Антоненко та консультантки Олени Ткачик з директорами ЗЗСО та ЗДО Заболотцівської територіальної громади.
Під час навчального семінару «Новий професійний стандарт: вивчаємо вимоги до керівника закладу освіти» освітяни порівнювали професійні стандарти директора закладу загальної середньої освіти та директора закладу дошкільної освіти; за допомогою застосунку ментіметр з’ясовували, які професійні якості має мати керівник закладу освіти; працюючи в групах, визначали залежність між трудовими функціями та компетентностями директора закладу освіти.
Дякуємо усім учасникам семінару за активність, а Заболотцівській сільській раді за співпрацю.
 

Про важливість загальнокультурної компетентності особистості

В умовах інтеграції української освіти в Європейський освітній простір актуалізується важливість загальнокультурної компетентності особистості. Концепція «Нової української школи» передбачає формування ключових компетентностей, однією з яких є обізнаність та самовираження педагога у сфері культури.
Під час опрацювання модуля «Загальнокультурна грамотність – глибоке розуміння власної національної ідентичності» педагогічні працівники Бродівської, Підкамінської та Заболотцівської ТГ, пройшовши опитування на популярному сервісі Mentimeter та виконавши завдання тесту, визначили власний рівень загальнокультурної компетентності. Консультант Центру Ірина Дутчак розповіла слухачам курсів підвищення кваліфікації про культурний туризм – одну з дієвих форм розвитку загальнокультурної компетентності особистості. Також педагоги здійснили віртуальну мандрівку духовними храмами історії та культури –унікальними музеями України та світу. На завершення онлайн-зустрічі освітяни ознайомилися з творчістю відомого галицького художника, уродженця Брідщини, Івана Труша.
 

Як зацікавити учнів своїм предметом чи новою темою?

Як зацікавити учнів своїм предметом чи новою темою?
Просто розповісти їм про важливість навчання та здобуття знань? Це більше не працює. Сучасні діти губляться серед інформаційного шуму, який їх оточує, тому якщо розказані вчителем факти одразу не зачепили, вони одразу потрапляють до категорії нецікавих.
Виникає питання: як треба вести урок, аби не просто привернути увагу дітей, а ще й стимулювати їх до подальшого поглиблення знань?
І тут на допомогу може прийти цікавий метод навчання: сторітелінг. Саме про секрети методу сторітелінг говорили сьогодні вчителі-філологи, слухачі курсів підвищення кваліфікації, та Людмила Заяць, консультант КУ “Бродівський ЦПРПП”.
 

про простір ресурсної кімнати та візуальні методи

Практикою доведено, що діти можуть успішно навчатися, перебуваючи в інклюзивному середовищі. Інклюзивний простір – це простір, у якому комфортно і безпечно учасникам освітнього процесу. Це простір, де формуються загальнолюдські, етичні та інклюзивні цінності. Саме про простір ресурсної кімнати та візуальні методи навчання йшлося під час чергової онлайн-зустрічі слухачів курсів підвищення кваліфікації «Професійна діяльність педагога в інклюзивному освітньому середовищі». Директорка КУ «Бродівський ІРЦ» Вікторія Магола зосередила увагу педагогів на особливостях безбар’єрного простору дитини, принципах та структурі універсального дизайну навчання.
 

Про академічну доброчесність

Про академічну доброчесність та як це поняття пояснити учням говорили слухачі курсів підвищення кваліфікації «Реалізація компетентнісного підходу на уроках математики у Новій українській школі» з консультантом КУ «Бродівський ЦПРПП» Любов Шелест.
Під час онлайн-заняття слухачі розглянули що таке чесність і доброчесність, основні принципи академічної доброчесності, для чого дотримуватися академічної доброчесності, порушення академічної доброчесності, її наслідки та яку ключову роль відіграють батьки у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності. Також слухачі курсів опрацювали практичні завдання на розрізнення різних видів порушення академічної доброчесності.
 

Триває навчання на курсах підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти

Триває навчання на курсах підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти Бродівської міської, Підкамінської селищної та Заболотцівської сільської територіальих громад. Цього разу в об’єктиві zoom-зустрічі була ігрова діяльність як природне середовище для розвитку дітей дошкільного віку.
Разом з консультантом КУ “Бродівський ЦПРПП” Оленою Ткачик педагоги опрацьовували: що таке фасилітація і як вона може допомогти вихователю;
– що фасилітація гри – це наука та мистецтво, яке сприяє залученню дитини до навчання через гру;
якими рисами володіє хороший фасилітатор гри.
Ознайомилися з фасилітацією гри на практиці та кейсами 7 країн світу.
 

STEM, STEAM та STREAM – цікаві напрямки освіти

Людство розвивається дуже стрімко, і нам важко передбачити, яким буде світ через десять-двадцять років. Чи не так? Та саме в цьому світі наші діти житимуть та будуватимуть кар’єру. В якому напрямку має рухатися сучасна освіта, щоб підготувати підготувати їх до цього? Таким шляхом може стати STEM-освіта. Що ж таке STEM–освіта, якими принципами керується ця методика навчання, які несе переваги та проблеми, а також які реалії впровадження цього напрямку в сучасній освіті – всі ці питання під час ZOOM-зустрічі розглянули разом з Іриною Дутчак слухачі курсу «Сучасний освітній простір». Педагоги дійшли висновку, що STEM, STEAM та STREAM – неймовірно цікаві напрямки освіти, без яких уже просто неможливо уявити освітній процес. Ці сучасні технології сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, розвивають критичне та креативне мислення, пробуджують цікавість до науки, вчать долати труднощі. А ще – втілювати у життя найнеймовірніші ідеї!
 
 

про роль і функції команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами

Продовжуючи навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти «Професійна діяльність педагога в інклюзивному освітньому середовищі», директорка КУ “Бродівський ІРЦ” Вікторія Магола говорила зі слухачами курсів про роль і функції команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами через призму трикутника педагогічної підтримки.
 

про реалізацію наскрізних змістових ліній

Про реалізацію наскрізних змістових ліній у курсі математики у закладах загальної середньої освіти в контексті положень Нової української школи говорили слухачі курсів підвищення кваліфікації «Реалізація компетентнісного підходу на уроках математики у Новій українській школі» з консультантом КУ «Бродівський ЦПРПП» Любов Шелест.
Під час онлайн-заняття слухачі розглянули інтеграцію в програми з математики наскрізних ліній, які спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей. Розкрили мету та завдання наскрізних ліній. Розглянули коротку характеристику наскрізних ліній з конкретними прикладами застосування математики до вирішення проблем сьогодення, систему задач з реальними даними, структуровану відповідно до програмних тем для кожного класу основної школи.
 

Курси для вчителів початкових класів

Продовжується навчання учителів початкових класів Бродівської міської, Підкамінської селищної та Заболотцівської сільської територіальних громад за програмою підвищення кваліфікації «Забезпечення якості початкової освіти в умовах НУШ». Опрацьовано професійний стандарт вчителя початкових класів, зокрема професійні компетентності та трудові функції, вимоги до кваліфікаційних категорій. Також, розглянуто нормативно-правове підґрунтя забезпечення якості освіти, порядок проходження сертифікації педагогічними працівниками, обговорено програму сертифікації та вирішено завдання незалежного тестування фахових знань та вмінь 2021 року.

як стати креативним педагогом

Останнім часом часто можна натрапити на оголошення: «Потрібен креативний працівник». Потреба є – працівників немає.
На відміну від аналітичного мислення, яке керується логікою та послідовністю, здатність мислити гнучко потрібна в ситуаціях, коли звичні, стереотипні рішення не працюють.
Ідея гнучкості мислення, звісно, не є новою. Але цю навичку варто опанувати саме зараз, адже сьогодні креативне мислення потрібне не лише представникам творчих професій, але й кожному. Це навичка, якої можна навчитися і яку треба постійно тренувати. А як це робити на уроках, які техніки застосовувати, щоб сформувати нестандартне мислення, вчилися педагоги-філологи разом з консультантом КУ «Бродівський ЦПРПП» Людмилою Заяць під час онлайнових курсів підвищення кваліфікації.
 

З дошкільниками про емоційний інтелект

Емоції відіграють важливу роль у житті кожної людини від самого народження.
Ще Публіус Сірус, римський поет І ст. до н.е., писав: “Керуйте своїми почуттями, поки Ваші почуття не почали керувати Вами”.
Приділяючи увагу емоційному вихованню, батьки і педагоги збільшують ступінь довіри в сім’ї та в дитячому колективі, формують цілісну та впевнену в собі особистість.
Саме тому формування емоційного інтелекту та можливості його розвитку у педагогів та дошкільнят і стало темою чергової Zoom-зустрічі слухачів КПК вихователів закладів дошкільної освіти з консультантом КУ “Бродівський ЦПРПП” Оленою Ткачик.

Творимо Нову українську школу разом!

Завершилося навчання вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти Бродівської міської, Підкамінської селищної та Заболотцівської сільської територіальних громад за програмою підвищення кваліфікації «Творимо Нову українську школу разом». Заняття проводили тренери-педагоги: Наталія Антоненко, директорка КУ «Бродівський ЦПРПП», Наталія Онищенко, заступниця директорки Бродівського ЗЗСО І ст. №1, Оксана Булига, учителька Бродівського ОЗЗСО І-ІІІ ст. №3. Вчителі початкових класів ознайомилися з інтегрованими методиками викладання діяльнісного підходу та одержали практичні поради щодо їх використання у своїй роботі, навчилися визначати механізм втілення оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів у щоденну практику вчителя, використовувати цифрові середовища, професійні онлайн-спільноти та відкриті електронні (цифрові) ресурси для професійного розвитку, обміну педагогічним досвідом, створення та наповнення власного е-портфоліо. Також опрацювали модуль «Особливості діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання». 
 

у День української писемності та мови

9 листопада, у День української писемності та мови ми, працівники КУ “Бродівський ЦПРПП”, приєдналися до написання ХХІ РАДІОДИКТАНТУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЄДНОСТІ – наймасовішого флешмобу, який популяризує нашу мову.
 

Про дизайн сучасного освітнього простору

Нова українська школа передбачає зміни не лише у змісті освітніх програм, а в першу чергу – у ключових підходах до освітнього процесу. Дизайн сучасного освітнього простору – один з вагомих чинників оновлення школи. Добре облаштований простір освітнього закладу створює можливості для різноманітних форм навчальної діяльності, забезпечує сприятливу емоційну атмосферу, мотивує та налаштовує на продуктивну роботу.
Під час чергової онлайн-зустрічі слухачі курсу «Сучасний освітній простір» разом з консультантом Іриною Дутчак розглянули основні підходи до організації сучасного освітнього простору ЗЗСО та ЗДО, а також ознайомилися з найкращими зразками сучасних шкіл і садочків світу. Педагоги презентували шкільні середовища своїх навчальних закладів, ділилися цікавими ідеями художнього оформлення фасадів та інтер’єру, динамічного меблювання та обладнання класних приміщень. 
 

PISA і ЗНО з математики

Про особливості тестів з математики та ключові типи задач тестування PISA говорили слухачі курсів підвищення кваліфікації «Реалізація компетентнісного підходу на уроках математики у Новій українській школі» з консультантом КУ «Бродівський ЦПРПП» Любов Шелест.
Під час онлайн-заняття слухачі розглянули визначення поняття «тест», «математична грамотність», розглянули основні функції тестів. Описали основні задачі дослідження PISA, їх методологію. Розкрили мету та завдання цього дослідження, структуру тестових завдань з математики в контексті міжнародної програми PISA, особливості підготовки задач. Ознайомилися з класифікацією завдань з математики в тестах PISA та відзначили особливе значення компетентнісного підходу в сучасній освіті. Створили банк математичних завдань, провели їх аналіз та подали правильні розв’язання й відповіді. Виконали порівняльний аналіз задач тестів PISA і ЗНО.
 

чергова онлайн-зустріч

Відбулася чергова онлайн-зустріч вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури – слухачів курсу підвищення кваліфікації «Професійне зростання вчителя: крок за кроком» – з консультантом КУ «Бродівський ЦПРПП» Людмилою Заяць.
Сьогоднішня zoom-конференція була присвячена формуванню читацьких компетентностей, адже наступного 2022 року Україна вдруге візьме участь у міжнародному дослідженні PISA. Це дослідження оцінює три компетентності, серед яких і читацька.
На жаль, результати попереднього міжнародного дослідження якості освіти PISA засвідчили, що наші 15-річні підлітки мають проблеми із читанням. Так, 26 % учасників дослідження не досягли навіть базового рівня сформованості читацької грамотності.
Саме про те, як зацікавити учнів читанням, хто такі буктюбери, які книги рекомендувати, говорили філологи.

Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти

З 25 по 29 жовтня в очно-дистанційному режимі проведені навчання для шкільних команд ЗЗСО Бродівської та Заболотцівської територіальних громад з впровадження Державного стандарту базової середньої освіти за програмою підвищення кваліфікації вчителів «Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти». Тренерами курсу були працівники КУ «Бродівський ЦПРПП» директорка Наталія Антоненко, консультанти Центру Людмила Заяць та Ірина Дутчак; директорка КУ «Бродівський ІРЦ» Вікторія Магола. Педагоги разом із тренерами опрацювали зміст п’яти модулів: «Впровадження Нової української школи на рівні базової середньої освіти», «Створення освітньої програми закладу освіти», «Оцінювання результатів навчання учнів у Новій українській школі. Освітні технології Нової української школи», «Особливості впровадження інклюзивного навчання та реалізація педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами на рівні базової середньої освіти». Результат навчання – вчителі знають Державний стандарт базової середньої освіти, проінформовані про нормативні вимоги щодо створення освітньої програми ЗЗСО, ознайомлені з типовим навчальним планом, вміють обирати модельні програми, володіють знаннями про підтримку учасників освітнього процесу, вміють використовувати цифрові технології та працювати в умовах дистанційного навчання.

партнерська діяльність з дошкільним підрозділом Підкамінської сТГ

Відбулася зустріч консультанта КУ “Бродівський ЦПРПП” Олени Ткачик з вихователями та директорами закладів дошкільної та загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом Підкамінської селищної територіальної громади.
Спільно обмірковували над кроками щодо формування професійної компетентності педагогів ЗДО в умовах сучасних викликів оновлення змісту дошкільної освіти. Знайомилися з новими орієнтирами діяльності центру професійного розвитку педагогічних працівників. Комунікували щодо напрямків роботи з професійними спільнотами педагогів-дошкільників та подальшої співпраці. 

Перспективи партнерства

Перспективи партнерської діяльності та співпраці обговорювали 26 жовтня 2021 року на робочій зустрічі-консультації директорів закладів дошкільної освіти, закладів загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом Заболотцівської сільської територіальної громади з консультантом КУ “Бродівський ЦПРПП” Оленою Ткачик.
Розглянули шляхи реформування дошкільної освітньої галузі в Україні. Намітили проєкти, які варто зреалізувати. Вивчали запити і потреби педагогів щодо професійного розвитку.
 

Як протидіяти булінгу

Від того, в якій атмосфері перебувають діти, залежить їхній настрій, здоров’я, бажання вчитися. Безпечна, доброзичлива атмосфера, заснована на довірі і повазі, є найкращою основою, щоб запобігти булінгу в закладі освіти.
Саме тому слухачі курсів «Сучасний освітній простір», «Професійне зростання вчителя:крок за кроком», «Забезпечення якості початкової освіти в умовах НУШ» та «Сучасне викладання іноземних мов» разом з консультантом КУ «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Іриною Дутчак обговорили тему протидії насильству в закладах освіти під час zoom- зустрічі в рамках проведення курсів підвищення кваліфікації. Педагоги розглянули типові ознаки та види цього явища, визначили характеристики можливих учасників та місць найчастіших проявів цькування. Освітяни також виявили, які ж чинники створюють передумови булінгу, та окреслили напрямки роботи, які будуть спрямовані на попередження та запобігання насильству.
 

Курси підвищення кваліфікації вчителів математики

Курси підвищення кваліфікації вчителів математики у КУ «Бродівський ЦПРПП» тривають. Під час онлайн-заняття педагоги працювали над методикою конструювання та опрацювання практико-орієнтованих та текстових завдань з математики в контексті міжнародної програми PISA. Мотивація участі у PISA, галузі та цикли PISA, PISA і ЗНО саме на такі питання розглядали учасники сьогоднішньої зустрічі, модератором якої була консультант Центру Любов Шелест.
 

Культура мовлення педагога – складова ознака професійної компетентності

Ще одна онлайн-зустріч із вчителями початкових класів та вихователями ЗДО з теми «Культура мовлення педагога – складова ознака професійної компетентності». У зустрічі, модератором якої була консультант КУ «Бродівський ЦПРПП» Людмила Заяць, взяли участь 88 педагогів. Курси підвищення кваліфікації тривають.
 

Професійна діяльність педагога в інклюзивному освітньому середовищі

Які реакції виникають у вас при слові “інклюзія”? Ви не знаєте що це таке? Слово чули, але не розумієте? Думаєте, що мова лише про дітей з особливими освітніми потребами? Чи ви “в темі” й можете розповісти про це іншим?
Саме на такі питання відповідали сьогоднішні слухачі курсу підвищення кваліфікації “Професійна діяльність педагога в інклюзивному освітньому середовищі” перед тим, як почати глибше знайомитися з концепцією інклюзивного навчання в Україні, опрацьовувати нормативно-правову підтримку інклюзії.
Разом з директором КУ “Бродівський ІРЦ” Вікторією Маголою обговорили переваги та перешкоди організації інклюзивного навчання для усіх учасників освітнього процесу.
 

Основні тенденції розвитку систем освіти

Ви замислювались про те, яким буде світ через якихось десять років? Сьогодні це важко передбачити, чи не так?
Соціально-економічні процеси, які відбуваються у світі сьогодні, вказують на суттєве зростання ролі освіти в усіх сферах суспільного життя, в тому числі й в системі економіки знань. Без перебільшення можна сказати, що освіта у цілому світі змінюється.
Саме тому на zoom-конфренції у рамках курсів підвищення кваліфікації педагогів консультант КУ «Бродівський ЦПРПП» Людмила Заяць разом із філологами Бродівської, Підкамінської та Заболотцівської ТГ розглядали питання «Основні тенденції розвитку систем освіти».
 

Про набуття учнями математичних компетентностей

Про набуття учнями математичних компетентностей, однієї з найважливіших складових життєвих компетентностей, говорили слухачі курсів підвищення кваліфікації «Реалізація компетентнісного підходу на уроках математики у Новій українській школі» з консультантом КУ «Бродівський ЦПРПП» Любов Шелест.
Під час онлайн-заняття слухачі пригадали поняття «компетенція» і «компетентність», розглянули компоненти математичної компетентності. Педагоги опрацювали методичні рекомендації використання компетентнісно-орієнтованих математичних задач, а також складали і розв’язували математичні текстові задачі, застосовуючи встановлення зв’язків та інтеграцію матеріалу з різних математичних тем, необхідних для вирішення поставленого завдання.
Навики створення задач, без сумніву, стануть у нагоді вчителям математики та підвищить їх професійний розвиток.
 

Про важливість мовленнєвої компетенції вчителя...

Про важливість мовленнєвої компетенції вчителя разом із консультантом КУ «Бродівський ЦПРПП» Людмилою Заяць говорили слухачі курсів підвищення кваліфікації “Сучасний освітній простір” та “Сучасне викладання іноземних мов”.
Під час zoom-заняття педагоги дізналися про особливості нового правопису, попрацювали над усуненням мовленнєвих помилок, розглянули зразки заповнення ділової документації. 
Мовна тема цікава освітянам, адже під час заняття усі були активними, брали участь в обговоренні і навіть ставили власні запитання.
 

онлайн-зустріч вихователів закладів дошкільної освіти

Відбулася онлайн-зустріч вихователів закладів дошкільної освіти Бродівської міської, Підкамінської селищної та Заболотцівської сільської територіальних громад з консультантом КУ “Бродівський ЦПРПП” Оленою Ткачик.
Педагоги-дошкільники розпочали навчання за програмою підвищення кваліфікації “Формування професійної компетентності вихователя ЗДО в умовах сучасних викликів оновлення змісту дошкільної освіти”.
Спільно розглянули шляхи реформування дошкільної освітньої галузі в Україні та опрацювали нове нормативно-правове забезпечення.
 

Консультація для вихователів-методистів ЗДО

Відбулася робоча зустріч-консультація вихователів-методистів ЗДО Бродівської міської територіальної громади з консультантом КУ “Бродівський ЦПРПП” Оленою Ткачик.
Намітили дорожню карту для педагогів закладів дошкільної освіти, яка б сприяла задоволенню запитів фахівців дошкілля щодо реалізації їх професійних інтересів та особистісного розвитку.
Обговорили перспективи діяльності для створення інноваційного простору “Бродівське дошкілля: простір освітніх змін”.
Спланували проєкти, які варто зреалізувати з професійними спільнотами педагогів ЗДО.
 

сесія зі створення Програми розвитку освітньої галузі

Освітній експерт ULEAD Сергій Пазюк провів у Бродах стратегічну сесію зі створення Програми розвитку освітньої галузі. Дана Програма увійде в загальну Стратегію розвитку Бродівської територіальної громади.
Концепцію формування Програми розвитку освіти обговорили з директорами закладів загальної середньої освіти та позашкільних установ, представниками відділу освіти Бродівської міської ради та Бродівського центру професійного розвитку педагогічних працівників, а також секретарем міськради Русланом Шишкою і заступницею Бродівського міського голови Іриною Олехою.
 

Всесвітній день учителя

Уже традиційно, відзначаючи Всесвітній день учителя, освітяни Бродівщини вирушають у мандрівку і відкривають для себе Україну. За декілька попередніх років ми побували у Чернігові, Вінниці, Чернівцях, Кам’янці-Подільському… Цьогоріч далекій мандрівці завадив COVID-19, проте педагоги все ж зберегли традицію подорожувати. Ми здійснили екскурсію вечірніми Бродами, ініціатором якої стала Наталія Антоненко, директорка КУ «Бродівський ЦПРПП». А провів для нас цю цікаву мандрівку в образі середньовічного купця Михайло Гузюк, працівник Бродівського історико-краєзнавчого музею. Екскурсантами стали директори, заступники директорів закладів загальної середньої освіти трьох громад – Бродівської, Підкамінської та Заболотцівської, працівники Центру, а також заступник Бродівського міського голови Ірина Олеха та директор Бродівського історико-краєзнавчого музею Василь Стрільчук. Ми пройшлися давніми, освітленими ліхтарями вуличками міста, дізналися багато цікавого про колишніх відомих мешканців, помилувалися архітектурою класичних та сецесійних будівель.
Яскраві враження на усіх справила локація Бродівського замку та цікаві, захоплюючі розповіді нашого екскурсовода. Ми ще раз переконалися, як важливо зустрічатися, спілкуватися, відкривати для себе нове, навіть, здавалося б, у зовсім знайомому.
 

Оголошення про результати конкурсного відбору на зайняття посад педагогічних працівників (консультантів)

24 вересня 2021 року відбувся конкурсний відбір на зайняття посад педагогічних працівників (консультантів) комунальної установи «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бродівської міської ради.

За  результатами проведення конкурсного відбору конкурсною комісією визнано конкурс таким, що відбувся, та визначено переможцями конкурсу:

  • Ткачик Олену Василівну, кандидатку на зайняття посади консультанта (дошкільна освіта) комунальної установи «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бродівської міської ради;
  • Кирик Ірину Євгенівну, кандидатку на зайняття посади консультанта (початкова освіта) комунальної установи «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бродівської міської ради;
  • Заяць Людмилу Володимирівну, кандидатку на зайняття посади консультанта (повна загальна середня освіта) комунальної установи «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бродівської міської ради;
  • Дутчак Ірину Йосипівну, кандидатку на зайняття посади консультанта (повна загальна середня освіта) комунальної установи «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бродівської міської ради;
  • Шелест Любов Степанівну, кандидатку на зайняття посади консультанта (повна загальна середня освіта) комунальної установи «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бродівської міської ради.

Екскурсія у місто Львів

Проект «Творимо зміни разом: від співпраці – до професійного розвитку педагога», що став переможцем Конкурсу освітніх обмінів в рамках програми міжрегіонального співробітництва «Змінимо країну разом», – в дії. День третій. Екскурсія у місто Львів – одне з найгарніших міст Європи, центральна частина якого перебуває в спадщині ЮНЕСКО, знайомство із неповторною архітектурою столиці Галичини: готичною, ренесансною, бароковою. Прогулянка середньовічним містом, відвідування площі Ринок, комплексу Домініканського монастиря, можливість побачити кам’яницю Корнякта – єдиного православного, якому дозволили жити на площі Ринок, палаццо Бандінеллі, Чорну кам’яницю, затишні дворики та вулички міста, а також насолодитися ароматом кави, яким, здається, просякнуте усе довкола. Під завісу дня – відвідини Львівського національного академічного театру ім. Марії Заньковецької.

В рамках проєкту

Проект «Творимо зміни разом: від співпраці – до професійного розвитку педагога», що став переможцем Конкурсу освітніх обмінів в рамках програми міжрегіонального співробітництва «Змінимо країну разом», – в дії. День другий: знайомство з історією міста Броди під час пішої екскурсії, яку провів для гостей із Лозно-Олександрівської та Білокуракинської територіальних громад директор Бродівського краєзнавчого музею Василь Стрільчук. Гості мали змогу відвідати міський парк, побувати у скверику Небесної сотні, побачити давні вали, пам’ятники Петру Полтаві та Тарасові Шевченку. На усіх справили незабутні враження будівлі Бродівського педагогічного коледжу ім. М.Шашкевича, Бродівської гімназії ім. І. Труша, Народного дому, кам’яниці вул. Золотої. Далі – відвідини Дуб’євського НВК ( директор Надія Прихідько). На завершення дня – екскурсія у Підгорецький замок.

Творимо зміни разом: від співпраці – до професійного розвитку педагога

Проект «Творимо зміни разом: від співпраці – до професійного розвитку педагога», що став переможцем Конкурсу освітніх обмінів в рамках програми міжрегіонального співробітництва «Змінимо країну разом», – в дії. У Броди завітали колеги із Лозно-Олександрівської та Білокуракинської територіальних громад. День перший: освітяни зустрілися з працівниками комунальної установи «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» та в неформальній атмосфері, за горнятком кави, обговорили проблеми, поділилися успіхами, знайшли спільні переконання щодо партнерської взаємодії. Керівник Центру Наталія Антоненко висловила сподівання у подальшій плідній співпраці. Також педагоги стали учасниками тренінгу «Як запобігти професійному вигоранню», який провели консультанти Людмила Заяць та Ірина Дутчак. Далі колеги із Сходу України ознайомилися із освітнім середовищем Бродівського ОЗЗСО І-ІІІ ст. №4 (директор Людмила Сидорчук) та Бродівського ЗДО №1 (завідувач Леся Сурмай).

Практичний семінар «Нова модель уроків фізичної культури»

Сьогодні, на жаль, більшість дітей замінили ігри на свіжому повітрі на спілкування в соціальних мережах, а м’яч – на комп’ютер чи гаджет. Тому саме уроки фізичної культури мають дуже важливе завдання — не лише тричі на тиждень підвищити рухову активність здобувачів освіти, а й заохотити їх до фізичної діяльності, до сповідування здорового способу життя та піклування про своє тіло. Щоб сучасні школярі із задоволенням йшли на уроки фізичної культури, педагогам потрібно докласти багато зусиль: змінити методику, вчитися та вчити по-новому та прислухатись до бажань своїх вихованців.
Як це зробити, 25 вересня 2021 року педагогам Бродівської, Підкамінської та Заболотцівської ТГ розповіла та продемонструвала команда тренерів з м. Львова у складі: Володимира Остапчука, вчителя Львівської СЗОШ №44 ім. Т.Г. Шевченка; Владислава Лазарюка, вчителя-методиста приватної школи «Вільні та небайдужі»; Білика Олега, голови правління федерації корфболу України, вчителя Львівської академічної гімназії.

Як організувати простір благополуччя та можливостей особистості

Як організувати простір благополуччя та можливостей особистості учня у 2021-2022 навчальному році – це тема онлайн-спілкування класних керівників, педагогів організаторів та заступників з виховної роботи. Також розмова йшла про попередження булінгу, домашнього насилля, проблем підлітків, що актуально в період пандемії. З педагогами спілкувалися консультанти комунальної установи “Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників” Ірина Глухенька та Ірина Кирик.

Організації освітнього процесу з інформатики, географії та фізичної культури у 2021-2022 навчальному році

Вчителі інформатики та географії Бродівської, Підкамінської та Заболотцівської територіальних громад на онлайн-зустрічі опрацювали пріоритетні напрямки організації освітнього процесу з предметів які викладають. Модератор зустрічі консультант центру Любов Шелест також звернула увагу на проведення змішаного навчання та застосування онлайн-ресурсів для викладання предметів. Вчителі фізичної культури разом з консультантом центру Іриною Дутчак розглянули пріоритетні напрямки організації освітнього процесу в 2021-2022 н.р. Під час Zoom-зустрічі було розглянуто питання щодо змістового наповнення предмета та оцінювання фізичних якостей учнів, презентовано модульну програму з фізичної культури для 5-6 кл., проведено віртуальну екскурсію сайтом КУ «Бродівський ЦПРПП», а також заплановано проведення практичного семінару «Нова модель уроків фізичної культури».

Організації освітнього процесу в початковій школі, з біології, хімії, фізики в новому навчальному році

І знову онлайн-зустрічі освітян «Пріоритетні напрямки організації освітнього процесу в початковій школі, з біології, хімії, фізики», модераторами яких були консультанти центру Ірина Кирик, Любов Шелест та Ірина Дутчак. Педагоги опрацювали найбільш важливі моменти викладання предметів і намітили основні напрямки роботи професійних спільнот на цей навчальний рік. Загалом в онлайн-консультуваннях взяло участь більше 145-ти педагогів. Під час зустрічі з вчителями початкових класів особливу увагу було приділено методичним рекомендаціям щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів освіти.

організація освітнього процесу з історії та правознавства у 2021-2022 навчальному році

Як організувати освітній процес з історії та правознавства, а також з трудового навчання у новому навчальному році розповіли педагогам Бродівщини консультанти Центру Людмила Заяць та Ірина Дутчак. Особливу увагу освітян було звернено на використання інноваційних педагогічних технологій, розвиток творчого потенціалу здобувачів освіти, пошуку нових методик викладання.

Про пріоритетні напрямки у новому 2021-2022 навчальному році

З пріоритетними напрямками організації освітньої діяльності з предметів художньо-естетичного циклу, математики, української мови та літератури, зарубіжної літератури консультанти Ірина Дутчак, Любов Шелест і Людмила Заяць ознайомили педагогів Бродівської, Підкамінської та Заболотцівської ТГ. Загалом в онлайн-консультуваннях взяло участь більше 75-ти педагогів. Під час Zoom-зустрічей, крім основних аспектів викладання цих дисциплін, було привернуто увагу педагогів до об’єднання їх у професійні спільноти, а також проведено віртуальну екскурсію сайтом КУ «Бродівський ЦПРПП».

Про нововведення з іноземних мов у новому 2021-2022 навчальному році

Які нововведення чекають на педагогів іноземних мов у новому 2021-2022 навчальному році? До чого готуватись учасникам освітнього процесу, як виконати завдання, які стоять перед сучасним учителем та учнем у час змін життєвого простору та освітнього середовища? Яку відповідь дати на проблеми, виклики, що стоять перед соціумом, щоб мова не залишилась на рівні підручника та навчальної аудиторії? Саме ці питання розглянули педагоги іноземних мов під час онлайн-зустрічі «Пріоритетні напрямки організації освітнього процесу з іноземних мов у 2021-2022 н.р.» з Іриною Глухенькою, консультантом БЦПРПП. Особливу увагу вчителів привернули технології Smart-навчання, які дозволять учасникам освітнього процесу розширити межі спілкування та володіння іноземними мовами у новому навчальному році.

Територія професійного зростання: нові можливості для активних та креативних

27 серпня 2021 року в приміщенні Бродівського ОЗЗСО І-ІІІ ст. №3 відбулася неформальна зустріч освітян «Територія професійного зростання: нові можливості для активних та креативних», організована Бродівським центром професійного розвитку педагогічних працівників. Це був один день потужного заряду інформації, професійного зростання, щирого спілкування, позитивних емоцій, цікавих ідей, натхнення і мотивації на новий навчальний рік.

Упродовж неформальної зустрічі проведено 2 освітні паралелі за 10 локаціями, 20 практичних занять за різною тематикою тривалістю 40 хвилин кожне.

Змістовними, актуальними та цікавими були діалоги про освіту з директором КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Павлом Хобзеєм. 

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАЙНЯТТЯ ПОСАД ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (КОНСУЛЬТАНТІВ) КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «БРОДІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ» БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Про співробітництво територіальних громад

16 липня 2021 року відбулося засідання комісії з підготовки проєкту договору про співробітництво Бродівської міської, Підкамінської селищної та Заболотцівської сільської територіальних громад у формі спільного фінансування (утримання) комунальної установи «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бродівської міської ради. У засіданні взяли участь директор КУ «Бродівський ЦПРПП» Наталія Антоненко, депутати Бродівської міської ради Людмила Сидорчук і Ганна Валько, депутати Підкамінської селищної ради Ярослав Оленич і Григорій Нагірняк, депутат Заболотцівської сільської ради Надія Чапля, керівник відділу освіти та гуманітарної політики Заболотцівської сільської ради Тетяна Мерецька.

Проектуємо власну освітню траєкторію професійного зростання

7 червня 2021 року у Бродівському ОЗЗСО І-ІІІ ст. №4 директором Бродівського центру професійного розвитку педагогічних працівників Наталією Антоненко та консультантами центру Іриною Кирик і Любов Шелест був проведений навчальний семінар “Проєктування власної освітньої траєкторії професійного зростання педагога”. Вчителі опрацьовували професійний стандарт вчителя закладу загальної середньої освіти, аналізували свою педагогічну діяльність, проєктували власну освітню траєкторію професійного розвитку.

про роботу педагога в інклюзивному освітньому середовищі

03 червня 2021 року з метою формування компетентностей, необхідних для ефективної роботи педагогів в інклюзивному освітньому середовищі, розпочалося навчання для педагогічних працівників закладів освіти за програмою підвищення кваліфікації «Професійна діяльність педагога в інклюзивному освітньому середовищі». Директорка КУ «Бродівський ЦПРПП» Наталія Антоненко провела для слухачів курсів інтеграційно-мотиваційне заняття.

про співробітництво громад

Колектив Бродівського центру професійного розвитку педагогічних працівників відкриває нові горизонти. 31 травня 2021 року у центрі професійного розвитку відбувся круглий стіл «Про оцінку пропозицій Підкамінської селищної ради і Заболотцівської сільської ради щодо відповідності потребам Бродівської міської ради в ініціюванні співробітництва».
У роботі круглого столу взяли участь заступники міського голови Ірина Олеха та Олександр Єлиневський, секретар Бродівської міської ради Руслан Шишка, начальник відділу освіти Бродівської міської ради Микола Сторожук, директор Бродівського центру професійного розвитку педагогічних працівників Наталія Антоненко, освітяни Заболотцівської і Підкамінської громад, керівники та заступники керівників закладів загальної та дошкільної освіти, представник первинної профспілки освітян Оксана Надала, консультанти центру.
 

Сучасний освітній простір

Для педагогів ЗЗСО, ЗДО, ЗПО, які обрали курс підвищення кваліфікації «Сучасний освітній простір», консультант Бродівського ЦПРПП Ірина Дутчак провела вступне інформаційно-мотиваційне заняття. Розпочалося воно з вітального слова директорки Наталії Антоненко, яка розповіла слухачам курсу про особливості роботи Центру. Освітяни також ознайомилися із змістом програми, висловили свої очікування щодо курсу за допомогою онлайн-сервісу Mentimeter, пройшли опитування «Використання ІКТ в освітньому процесі».

майстер-класу з історії виникнення бісеру та прикрас

Кожна українська жінка завжди хотіла бути привабливою та неповторною. Стати такою і сьогодні допомагають їй багато засобів. Унікальними серед них є етнічні прикраси. Саме ґердан продовжує набувати популярності та зачаровувати своєю красою усіх. Ця прикраса з бісеру робить будь-який жіночий образ довершеним та унікальним.
Ірина Дутчак, консультант Центру, ознайомила учасників майстер-класу з історією виникнення бісеру та прикрас, створених з нього.
Практичну частину майстер-класу провела Ірина Михайлівна Матвєєва, керівник гуртків Бродівського ЦНТТУМ. Під її керівництвом педагоги Бродівщини вчилися створювати оздобу власними руками. Усі отримали новий досвід та позитивні емоції. Сподіваємось, освітяни передадуть навики, які вони здобули на майстер-класі, своїм вихованцям і традиція плетіння герданів ніколи не зникне.
 

Про курси

25 травня 2021 року Бродівський центр професійного розвитку педагогів розпочав курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів «Забезпечення якості початкової освіти в умовах НУШ» та вчителів математики «Реалізація компетентнісного підходу на уроках математики у Новій українській школі». Консультанти БЦПРПП Ірина Кирик та Любов Шелест ознайомили слухачів курсів із змістом програмам курсів, провели інтерактивне опитування щодо очікувань педагогів від навчання під час проходження курсів та використання інформаційно комунікаційних технологій в освітньому процесі, а також спланували та скоординували спільну діяльність на майбутнє.

Стартували курси підвищення кваліфікації

КУ «Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» офіційно розпочав курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Сучасне викладання іноземних мов». До зум-зустрічі «Організаційно-мотиваційне заняття» долучилися 35 учителів іноземних мов із різних ЗЗСО району. Розпочалася онлайн-конференція із вступного слова директорки БЦПРПП Антоненко Н.В., котра засвідчила вдячність за довіру вчителям працювати та зростати в сучасному освітньому просторі разом із працівниками центру. Організатор зум-зустрічі, консультант БЦПРПП Ірина Глухенька презентувала слухачам курсів програму, за якою працюватимуть учителі іноземних мов, надала доступ до інтерактивного опитування в mentimeter для з’ясування очікувань від діяльності під час проходження курсів та запевнила присутніх щодо реалізації їх побажань у спільному професійному зростанні.

Семінар на базі опорного закладу "Заболотцівський ЗЗСО І-ІІІ ст."

На базі опорного закладу “Заболотцівський ЗЗСО І-ІІІ ст.” консультантами комунальної установи “Бродівський центр професійного розвитку педагогічних працівників ” Людмилою Заяць, Іриною Дутчак та Іриною Глухенькою був проведений семінар “Дивергентне мислення: техніки формування”. До семінару також долучилися вчителі Висоцької ЗОШ І ст. Усі педагоги активно працювали в групах, парах, а також виконували індивідуальні завдання. Сподіваємося, знання і досвід, який здобули освітяни під час занняття, знайдуть практичне втілення у їх професійній діяльності.

про марафон "10 запитань про головне"

Завершився марафон, який організували працівники Центру для педагогів, у групі Facebook “10 питань про головне”.  У марафоні взяли участь більше 60 освітян із трьох територіальних громад: Бродівської, Заболотцівської та Підкамінської, а також наша колега із Прикарпаття Тетяна Лінійчук. Більшість із учасників марафону активно читали питання та відповіді, аналізували, ставили вподобайки і, маємо надію, пізнали щось нове.  Особливо хочемо  подякувати 29  марафонцям, які активно давали відповіді, коментували, радили, ділились власними думками та досвідом. Дистанцію марафону успішно здолали Ірена Веремчук, Зоряна Русецька, Іванна Мартинюк, Оксана Чорнобай, Альона Гайдамаха і Оксана Яремко. Марафон “10 питань про головне” став першим для нас досвідом об’єднати однодумців спільною ідеєю. З радістю будемо бачити кожного охочого серед учасників нових наших проєктів.

Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі

Онлайн-зустріч з психологами, класними керівниками, яку підготувала та провела консультант Центру Ірина Дутчак, мала тему «Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі». Освітяни розглянули види віртуальних загроз для учнів, отримали перелік небезпечних ігор, які популярні серед підлітків, а також обговорили основні правила поведінки дітей в комп’ютерній мережі.

Про онлайн-зустріч з класними керівниками

Старшокласникам складно впоратися з відповідальністю, яку вони беруть на себе у випускних класах: підготуватися до іспитів, обрати спеціальність і виш. Вони відчувають тривогу, коли обирають фах, оскільки варіантів чимало, кожен пропонує свої перспективи та можливості, а сфера діяльності визначає напрям розвитку в житті. Тому під час zoom-зустрічі із класними керівниками 9-11 класів консультант центру Людмила Заяць розповіла, як допомогти випускникам пройти етап вибору професії.

Розвиток критичного мислення на уроках природничого циклу

Як розвивати критичне мислення на уроках природничого циклу, які завдання, вправи та прийоми роботи потрібно для цього використовувати – розповіла сьогодні під час онлайн-зустрічі Любов Шелест, консультант Бродівського центру професійного розвитку вчителів.
Педагоги під час спілкування, зазначили, що технологія розвитку критичного мислення дає вчителю можливість створювати атмосферу відкритості та відповідального співробітництва на уроці.

Про технологію модерації

Під час онлайн – зустрічі Ірина Глухенька, консультант БЦПРПП, розповіла педагогам іноземних мов про технологію модерації та охарактеризувала прийоми, які забезпечують ефективність навчального процесу. Адже дуже важливо для учнів засвоїти новий матеріал, попрактикувати із завданнями на швидкість генерування ідей, мислити критично та працювати самостійно. То ж скористайтесь прийомами модерації і отримуйте взаємодію дітей та відповідальність за власний результат.

як формувати Навички для STEM - професій

«Як на уроках розвинути навички, які необхідні для набуття STEM – професій?» – на цю тему вели розмову сьогодні вчителі природничо-математичних дисциплін під час онлайн-зустрічі.
Консультант Бродівського центру професійного розвитку педагогічних працівників Любов Шелест розповіла про STEM-підходи до навчання, про STEM-професії майбутнього, про особливості проведення STEM-уроків та наголосила на перевагах STEM-освіти.

Зустріч з Тетяною Лінійчук, переможницею освітянського конкурсу Global Teacher Prize Ukraine 2019

Цікаво відбулася zoom-зустріч із Тетяною Лінійчук ( Tetyana Liniychuk ), переможницею освітянського конкурсу Global Teacher Prize Ukraine 2019 у номінації “Вибір серцем”. Пані Тетяна розповіла колегам-педагогам, як стала учасницею конкурсу, поділилася своїми професійними знахідками та зарядила усіх учасників зустрічі позитивом та натхненням до фахових експериментів.

Безкоштовні онлайн-сервіси для візуалізації навчального матеріалу з математики в початкових класах

Як використовувати онлайн-сервіси для пояснення навчального матеріалу в початкових класах під час дистанційного навчання розповіла вчителям початкових класів консультант Бродівського центру професійного розвитку Ірина Кирик. Зручним  та простими у використанні для унаочнення навчального процесу є безкоштовні математичні програми, розміщені на сайті “Bridges in Mathematics: Geoboard, Math Clock, Number Frames, Pattern Shapes, тощо.

тімбілдінг, що це?

Про те, як скористатися технологією тімбілдінгу для спільної справи – вивчення іноземних мов, розповіла учасникам онлайн–зустрічі Ірина Глухенька, консультант БЦПРПП. Під час вебінару вчителі іноземних мов отримали вичерпні відповіді на запитання: що таке тімбілдінг, які його різновиди, коли і як вчителі можуть використовувати технологію тімбілдінгу під час занять з вивчення англійської та німецької мов.

поради психолога

Відбулася онлайн-зустрічі із Орисею Сідляр , психологинею, вчителькою біології, авторкою книг з психології. Вчителі дізналися як не допустити професійного вигорання, як не розчаровуватись, а отримувати задоволення від своєї роботи.

освітній воркшоп

У Бродівській ЗОШ І ст. №1 та Голубицькій ЗОШ І-ІІ ст. консультанти Бродівського ЦПРПП Глухенька Ірина, Заяць Людмила та Дутчак Ірина опрацьовували разом із педагогами техніки формування дивергентного мислення. Педагоги вчилися мислити багатовимірно, зрозуміли різницю між конвергентним та дивергентним типами мислення.

Розвиваємо емоційний інтелект на уроках літератури

Емоційний інтелект опинився у центрі уваги вчених в останні десять років. Науковці стверджують, що IQ тільки на 20% впливає на життєвий успіх, а 80% припадає на інші чинники, які сукупно можна назвати емоційним інтелектом. У американців навіть є така приказка:”IQ дає тобі роботу, а ЕQ – кар’єру”. А урок літератури, як жоден інший, сприяє створенню емоційної атмосфери, а, організований певним чином, взагалі може перетворитися на тренінг емоційного інтелекту. Саме питання “Як розвивати EQ на уроках літератури?” розглянули словесники разом з консультантом КУ “Бродівський ЦПРПП” Людмилою Заяць під час онлайн-зустрічі.

Як використовувати технологію айсбрейкерів на уроках іноземних мов

Про технологію використання айсбрейкерів на уроках іноземних мов розповіла Ірина Глухенька, консультантка Бродівського ЦПРПП під час онлайн – зустрічі із педагогами ЗЗСО. Як практично застосувати ці інноваційні прийоми, як налаштувати дітей до іншомовної комунікації, як поламати мовні бар’єри дізналися вчителі іноземних мов із вебінару.

Навчальні семінари у Черницькому та Лугівському НВК

В Лугівському та Черницькому НВК директорка Бродівського центру професійного розвитку Наталія Антоненко, консультантки  Ірина Кирик та Любов Шелест опрацьовували разом із вчителями шкіл професійний стандарт вчителя закладу загальної середньої освіти, аналізували сильні та слабкі сторони педагогічної діяльності, проєктували траєкторію власного професійного розвитку.

Особливості роботи педагогів з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

Завершилося навчання педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти за програмою підвищення кваліфікації «Особливості роботи педагогів з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання», яке проходило упродовж 3-9 березня 2021 року  в очно-дистанційному форматі. Педагоги отримали знання та вдосконалили навички роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Дякуємо за співпрацю та допомогу у висвітленні окремих тем директору КУ «Бродівський ІРЦ» Вікторії Маголі.

навчальний семінар у конюшківській ЗОШ І-ІІ ст.

У Конюшківській ЗОШ І-ІІ ст. консультанти Бродівського центру професійного розвитку педагогічних працівників Ірина Кирик та Любов Шелест провели навчальний семінар «Проєктування педагогом власної траєкторії професійного розвитку».
Педагоги ознайомились з новим професійним стандартом вчителя закладу загальної середньої освіти, мали змогу провести самооцінку власної педагогічної майстерності та визначити індивідуальні освітні потреби щодо підвищення кваліфікації.
 

на честь 150-річчя з дня народження Лесі Українки

У Бродівському центрі професійного розвитку педагогічних працівників відбулася літературно-мистецька світлиця на честь 150-річчя з дня народження Лесі Українки.

ВОРКШОП у Ясенівському ЗЗСО

У Ясенівській ЗЗСО консультантами Бродівського центру Заяць Людмилою, Дутчак Іриною та Глухенькою Іриною проведено воркшоп «Дивергентне мислення: техніки формування»

проєктування траєкторії власного професійного розвитку

Сьогодні, 23 лютого 2021 року, директор Бродівського центру професійного розвитку педагогічних працівників Наталія Антоненко, консультанти Ірина Кирик та Любов Шелест провели навчальний семінар у Наквашанській ЗОШ І-ІІІ ст. Підкамінської громади. Педагоги практично опрацьовували вимоги нового професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти, здійснювали самооцінку власної професійної діяльності, ставили професійні цілі, окреслювали шляхи їх досягнення та проєктували власну траєкторію професійного розвитку.

 

Онлайн-зустріч з вчителями іноземних мов

Про те, як розвивати підприємливість учня засобами сторітелінгу розповіла Ірина Глухенька ,консультант БРЦПРПП, під час онлайн – зустрічі з вчителями іноземних мов. Нова технологія передбачає чимало видів, функцій, правил, типів сюжетів, алгоритмів мистецтва розповідання історій,різну тематику, але об’єднує довкола підприємливих людей із різних сфер діяльності. Їх уміння створювати унікальні історії стали запорукою успіху в житті і прикладом для молоді, яка прагне досягнень у майбутньому.

Новий Державний стандарт базової середньої освіти: розглядаємо основні положення

Під час сьогоднішньої zoom-зустрічі вчителі історії та правознавства разом з консультантом центру Людмилою Заяць розглянули основні положення Нового державного стандарту базової середньої освіти.

"Перевернутий клас" на уроках математики

Однією з гострих проблем сучасної школи є низька мотивація учнів. Як її підвищити через реалізацію технології «Перевернутий клас» на уроках математики? Це питання розглянули під час онлайн-зустрічі консультант Бродівського РЦПРПП Любов Шелест та вчителі математики.

STEM-STEAM-проєкти у початковій школі: від ідеї до втілення

Перед початком цього навчального року Кабінет Міністрів України ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), реалізація якої передбачена до 2027 року. Концепція спрямована на модернізацію STEM-освіти, її широкомасштабне впровадження на всіх складниках та рівнях освіти: початковому, базовому, профільному, професійному та вищому.

Про те як зреалізувати  STEAM-підхід до  організації освітнього процесу, в якому діти відчувають себе дослідниками та науковцями, спілкувалися сьогодні під час zoom-зустрічі  вчителі початкових класів закладів освіти Бродівщини.  Про цікаві ідеї реалізації STEM-STEAM-проєктів та їх втілення у 1-4 класах НУШ розповіла колегам консультант Бродівського центру професійного розвитку Ірина Кирик. Проводячи експерименти, досліджуючи, діти пізнають світ як справжні науковці, так формується наукове та креативне мислення, необхідні навички ХХІ століття.

Майстер-клас «Мистецтво виготовлення зефіру»

У всьому світі 1 лютого поціновувачі солодкого відзначають Міжнародний день десерту. Саме цьому святкуванню був приурочений майстер-клас для вчителів обслуговуючої праці ЗЗСО Бродівщини на базі філії Поморянського ліцею.
Майстрині виробничого навчання цього навчального закладу детально розповіли і показали педагогам, як зробити зефір – смачний десерт, який з’явився ще за часів стародавнього Єгипту. Приємним бонусом став процес виготовлення «розтрісканого печива», шоколадні нотки якого припали усім до смаку.
Сьогодні від майстер-класу освітяни отримали хороший настрій, новий кулінарний досвід, спільне фото на згадку, а також з солодкі подаруночки, які презентували Марія Масловська та Ольга Горбова.
 

Військово-патріотичне виховання учнів в сучасних умовах

Як сформувати в учнівської молоді життєво необхідні знання, уміння та навички щодо захисту України? Як діяти в умовах надзвичайних ситуацій? Як сприяти формуванню системного уявлення про військово-патріотичне виховання як складової частини національно-патріотичного виховання? Які інтернет-ресурси можна використати, щоб зробити урок сучасним та цікавим? – саме ці питання розглянули вчителі предмету «Захист України» під час zoom-зустрічі, яку провела консультант центру Дутчак Ірина.
 

гейміфікована освітня подія «Професійний розвиток: перезавантаження»

Професійний розвиток: перезавантаження»-саме таку геймифіковану освітню подію підготувала та провела консультант центру Олена Ткачик.
У процесі роботи директори і методисти ЗДО розглянули державний стандарт дошкільної освіти, зокрема – базовий компонент у новій редакції. Також, детальніше зупинились на темах емоційного інтелекту, критичного мислення, психологічних судженнях.
Важливо говорити з дітьми про упередження, коли наші емоції, почуття впливають на те, що ми думаємо та що можемо озвучувати.
Якщо дитина зопалу сказала щось неприємне, бо була розлючена, важливо пізніше до цього повернутися і проговорити.
 

Освітянські спільноти в соціальних мережах: простір для самовдосконалення

Глобальна мережа Інтернет відкрила перед людиною безмежні можливості. Зручність, швидкість, простота – ось ті принципи, яким слідує стратегія всесвітньої павутини. Соціальні мережі, які вже посіли власну нішу в громадських взаємодіях, в освіті все ще залишаються інноваційним інструментом. Саме тому питання “Освітянські спільноти в соціальних мережах: простір для самовдосконалення” обговорювали під час zoom-зустрічі Людмила Заяць, працівник центру, та вчителі-словесники.
 

Як вчителеві підготувати учня до успішного складання ЗНО 2021 з іноземних мов?

Як учителеві підготувати учня до успішного складання ЗНО з іноземних мов розповіла Ірина Глухенька, консультант БРЦПРПП, під час онлайн – зустрічі з педагогами англійської та німецької мов. Знайти готовий алгоритм для здачі незалежного тестування непросто, але можливо для сучасного вчителя іноземних мов, котрий вміє інтегрувати екзаменаційну підготовку в загальну навчальну програму, розвиваючи впевненість учня в своїх знаннях і здібностях.
 

Обговорювали новий державний стандарт вчителі природничої галузі

«Що є метою природничої освітньої галузі у світлі Нового Державного стандарту? та обговорення «Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів середньої освіти» – ці питання розглянули під час онлайн-зустрічі консультант Бродівського РЦПРПП Любов Шелест і вчителі природничої освітньої галузі. 
 

Попрацювали з педагогами закладів позашкільної освіти

Консультант центру Мирослава Островська провела zoom-зустріч з педагогічними працівниками закладів позашкільної освіти.
Розглянули важливу та сучасну тему, яка стосується ефективної комунікації.
Завдання педагога-поспілкуватись з кожним: з учнями, з батьками, з колегами, з керівництвом.
Тому, ознайомились з правилами ефективної комунікації, лайфхаками у спілкуванні з батьками, засобами та особливостями педагогічного спілкування.
Формат онлайн-зустрічей дозволяє працювати переважно в презентаційному та інформаційному напрямі, але теми такого типу варто опрацьовувати офлайн-на тренінгах, семінарах, воркшопах.
Сподіваємось, ситуація з карантином все ж буде дозволяти це робити.
 

Інтегроване мислення – необмежений простір для навчання: мистецтво і Біблія

Урок християнської етики – це предмет, який з легкістю синтезує різні види мистецтв: музику і живопис, скульптуру і архітектуру, літературу і театр – і з такою ж легкістю повертається до свого першоджерела – Біблії. Біблійні сюжети здавна хвилюють та надихають творчих людей, які пропустили цю Книгу книг через себе, неначе через призму, і створили світові шедеври, в яких воєдино злилось божественне та земне. Саме через мистецький контекст варто вивчати Святе Письмо, адже інтеграція допомагає легко і цікаво заповнити соціокультурний простір сучасного учня. Як це зробити говорили консультанти центру Людмила Заяць та Ірина Дутчак під час zoom-зустрічі з вчителями християнської етики та предметів художньо-естетичного циклу.

Застосування можливостей додатку LearningApps у процесі вивчення іноземних мов

Як ефективно засвоювати навчальний матеріал з іноземних мов з допомогою сервісу Learningapps.org та скористатися його можливостями розповіла Ірина Глухенька, консультант Бродівського РЦПРПП. Добірка вправ, яку переглянули учасники онлайн – зустрічі, безсумнівно стане у нагоді вчителям іноземних мов у роботі з учнями різних вікових категорій. Адже ресурс LearningApps – захоплюючий, неймовірно цікавий, збагачений інтерактивними інформаційними технологіями, перспективний і має переваги поряд із традиційними методами навчання.

 

Як виявити дитину, що зазнає домашнього насилля та як реагувати на це?

Дитина мовчазна, сумна, напружена? Можливо, захворіла чи не виспалася? Можливо, боїться, що викличуть до дошки, бо не вивчила матеріал… А може, слід «копати глибше»? Зазвичай дитина, що зазнає насильства в сім‘ї, потрапляє в поле зору педагогів тоді, коли його наслідки вже помітні неозброєним оком – повсякчас заплакані очі, агресивність, занедбаність.
Які психологічні та поведінкові особливості дитини свідчать про те, що з нею жорстоко поводяться вдома? Як виявити дитину, що зазнає домашнього насильства, та – як реагувати на це класному керівнику?
Детально опрацювали презентацію з зазначеної теми консультанта центру Мирослави Островської під час zoom-зустрічі Ольга Скальська та класні керівники закладів освіти. Насправді, тема є досить особливою, і кожен педагог у своїй діяльності зіштовхувався з нею. Важливо відкрито про це говорити.
 

FACEBOOK

Більше новин дізнавайтесь у соціальній мережі

Слайд1
Сторінка Бродівського ЦПРПП
017
Група "Броди-НУШ"
027
Група "Сучасний виховний простір"

Потрібна консультація?

Якщо у Вас є запитання, задайте його тут.

Адреса

вул. В.Стуса, 20 
м.Броди, Львівська обл., 80 600

графік роботи

Понеділок-четвер: 09:00 – 18.15
П’ятниця: 09.00 – 17.00

Наші контакти

Телефон:  032 66  252 29
Email:  brodycprp@gmail.com